wersje językowe: Czech English Estonian Finnish French German Latvian Lithuanian Polish Romanian Russian Slovak Ukrainian

PRODUKTY ORVALDI:
 

 
 



Serwis
Szanowni Państwo,

ORVALDI Power Protection informuje, że z dniem 1 listopada 2001 roku uległ zmianie sposób postępowania w wypadku ewentualnych problemów z zasilaczem ORVALDI.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i chcąc maksymalnie uprościć procedury, a tym samym skrócić czas naprawy wprowadziliśmy specjalny sposób serwisowania zasilaczy ORVALDI.
Pozwala on na błyskawiczną reakcję serwisu, nie obciąża firm pośredniczących w sprzedaży zasilaczy ORVALDI, a także nie absorbuje czasu klientów, którzy zakupili zasilacze ORVALDI.
Od 1 listopada 2001 roku wprowadziliśmy nowy wzór kart gwarancyjnych. Znajduje się na nich telefon do Centrum Serwisowego firmy ORVALDI Power Protection. Pod podanym numerem telefonu dyżurują nasi serwisanci, którzy służą pomocą posiadaczom zasilaczy ORVALDI i przyjmują zgłoszenia o ewentualnych usterkach .
Poniżej przedstawiam opis procedury, jaka obecnie obowiązuje.

INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU EWENTUALNYCH
PROBLEMÓW Z ZASILACZEM ORVALDI
  1. W przypadku zauważonych nieprawidłowości w pracy zasilacza prosimy o telefon pod numer centrum serwisowego 0 800 262 838 (od pon do pt w godz. 10-17.00). Numer ten znajduje się na Karcie Gwarancyjnej.
  2. Prosimy o podanie modelu UPSa oraz wyjaśnienie co dokładnie dzieje się z zasilaczem i odpowiedzenie szczegółowo na zadane pytania.
  3. Jeżeli okaże się, że zasilacz musi dojechać do serwisu zostaniecie Państwo poinformowani w jaki sposób zamówić i jakiego kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu (na koszt ORVALDI). Wysyłka na koszt odbiorcy innym kurierem nie będzie przyjęta.
  4. Zasilacz zostanie odesłany do Centrum Serwisowego i naprawiony.
  5. Po naprawie zasilacz zostanie odesłany ponownie przez kuriera i dostarczony na wskazane miejsce (również na koszt ORVALDI).



Drogi Użytkowniku

Jeżeli masz zastrzeżenia lub uwagi do działania zakupionego urządzenia prosimy o ich sprecyzowanie i wysłanie z nagłówkiem "Zgłoszenie reklamacyjne" na konto serwis@orvaldi.com.pl lub o telefon 800 262 838.

Najczęściej występujące objawy, opis i sposób usunięcia:

1. Zasilacz po właczeniu wydaje długi ciągły sygnał dźwiękowy a następnie regularnie co 2-3 sek. popiskuje - sprawdź bezpiecznik sieciowy - w gnieździe zasilającym znajduje się szufladka z bezpieczkiem, którą należy wysunąć (np. wkrętakiem, pilniczkiem czy długopisem) i sprawdzić bezpiecznik. W szufladce znajduje się również bezpiecznik zapasowy.

2. Po zaniku napięcia (lub wyjęciu wtyczki zasilającej) zasilacz po krótkim czasie wyłącza się - słaby akumulator - należy naładować baterie. W tym celu pozostaw zasilacz włączony do sieci zasilającej na 8 do 10h.

3. Regularne co 2-3 sek. "piski" UPS'a pomimo istniejącego zasilania sieciowego - sprawdź bezpiecznik sieciowy - w gnieździe zasilającym znajduje się szufladka z bezpieczkiem, którą należy wysunąć (np. wkrętakiem, pilniczkiem czy długopisem) i sprawdzić bezpiecznik. W szufladce znajduje się również bezpiecznik zapasowy.

Najczęstsze dylematy i wątpliwości